The toys are back in town...and ready for adventure. Reconnect with old friends and meet new ones in the movie that shows us what being a toy — and a loyal friend — is all about when the gang has to rescue one of their own.
The toys are back in town and ready to play once again This comedy-adventure picks up as Andy heads off to Cowboy Camp, leaving his toys to their own devices. Things shift into high gear when obsessive toy collector Al McWhiggin (Wayne Knight), owner of Al's Toy Barn, kidnaps Woody (Tom Hanks). At Al's apartment, Woody discovers that he's a highly valued collectible from a 1950s TV show called "Woody's Roundup" and meets other prized toys from that show: Jessie the cowgirl (Joan Cusack), Bullseye the horse and Stinky Pete the Prospector (Kelsey Grammer). Back at the scene of the crime, Buzz Lightyear (Tim Allen) and the gang from Andy's room — Mr. Potato Head (Don Rickles), Slinky Dog (Jim Varney), Rex (Wallace Shawn) and Hamm (John Ratzenberger) — spring into action to rescue their pal from winding up as a museum piece. The toys get into one predicament after another in their daring race to get Woody home before Andy returns.