One Man Band
With one coin to make a wish at the piazza fountain, a peasant girl encounters two competing street performers who'd prefer the coin find its way into their tip jars. The little girl, Tippy, is caught in the middle as a musical duel ensues between the one-man bands.
With one coin to make a wish at the Piazza fountain, a peasant girl encounters two competing street performers who’d prefer the coin find its way into their tip jars. The little girl, Tippy, is caught in the middle as a musical duel ensues between the one-man-bands.