Commander Fort
Ricardo Fort was an eccentric millionaire who became an overnight celebrity. “Commander Fort” explores who he really was and reveals the private life that he kept to himself through his rise to fame: family conflicts, contradictions surrounding his sexuality, and health problems.
He invested his fortune to buy love. He underwent 27 operations. He fulfilled his dreams. People adored him. Ricardo Fort lived how he wanted to and died as best he could. But behind his story is a past marked by family conflicts, sexual ambiguity, and physical pain. Divided into four episodes and with the participation of those who knew him best, “Commander Fort” reveals the secrets of Argentina’s most charismatic millionaire in recent memory.