Meet the Deedles
Two Hawaiian surfer dudes are mistaken for park ranger recruits. Although they excel at extreme sports, nothing has prepared them for the crazy ex-ranger who is trying to steal Old Faithful. Can they save Yellowstone's treasured landmark in time?