Wonderboys: The Secret Treasure of Naples
Five inseparable friends, the Wonderboys, are forced to say goodbye because the Old Hag, the owner of their apartments, is about to sell their homes in exchange for a Maradona figurine. When the figurine is stolen by their idol Tonino Wonderboy, the new Munaciello of Naples, their adventure begins in the city's underground, in search of a mysterious treasure.
In Naples, while New Year’s Eve is approaching, Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele, and Sasà, the Uonderbois, are about to be evicted from their homes by the Olg Hag, who has decided to sell the apartments in exchange for a Maradona figurine. However, the figurine is stolen by the new Munaciello, Tonino Uonderboi, a true legend for the Uonderbois, who named their group after him. When Aniello ventures into underground Naples in search of the figurine, his inseparable group of friends follows him, embarking on a true treasure hunt filled with legends, mysteries, and breathtaking discoveries. Meanwhile, the Old Hag and her henchmen are on their heels, willing to do whatever it takes to find the lost figurine first.