Newsies: The Broadway Musical
Filmed live at the Pantages Theatre in Hollywood, CA, this not-to-be-missed version of the hit Broadway show fills the stage with more “newsies” and dancing than ever before!
Set in New York City at the turn of the last century and based on a true story, Newsies is the rousing tale of Jack Kelly, leader of a ragged band of teenage “newsies” who dream only of a better life far from the hardship of the streets. But when two publishing titans raise distribution prices at the newsboys’ expense, Jack finds a cause to fight for. Filmed live at the Pantages Theatre in Hollywood, CA, this high-energy, not-to-be-missed version of the hit Broadway show fills the stage with more “newsies” and dancing than ever before! Contains tobacco depictions.