Maggie Simpson in "The Force Awakens from its Nap"
In a daycare far, far away… but still in Springfield, Maggie is on an epic quest for her stolen pacifier. Her adventure brings her face-to-face with young Padawans, Sith Lords, familiar droids, Rebel scum, and an ultimate battle against the Dark Side, in this original short celebrating the Star Wars galaxy.