The Drop: A Snowfall Saga
“The Drop: A Snowfall Saga” follows Wanda Bell and Leon Simmons in ’90s Los Angeles as West Coast rap rises from the fallout of the crack epidemic. Ambition, loyalty and survival collide as everyone risks everything to build something lasting.