Bordertown
Bordertown takes a satirical look at the cultural shifts occurring in America. Exploring family, politics and everything in between with a cross-cultural wink, the series centers on two very different families living in a fictional Southwest desert town on the U.S.-Mexico border.
Bordertown centers on two clans: the Buckwalds and the Gonzalezes. Bud Buckwald (Hank Azaria) is a married father of three and a Border Patrol agent who is just a tad behind the times and feels slightly threatened by the cultural changes transforming his neighborhood. He lives next door to Ernesto Gonzalez (Nicholas Gonzalez), an ambitious family man, who has been in the country less than 10 years, but is already doing better than Bud – which, it turns out, is a bit of an issue for Bud.