Herbie Goes Bananas
While transporting Herbie from Puerto Vallarta to Brazil for an auto race, things get complicated by a stowaway in Herbie's trunk, an orphan who's stolen an Incan treasure map from a criminal in hot pursuit.
Set in exotic locations in Central America, the internationally renowned Herbie, everyone's favorite "love bug," demonstrates his special brand of "car-isma" and high-octane humor in this action-packed, stunt-filled comedy outing. The fun begins when Herbie sets sail for Rio de Janeiro's Grande Premio racing competition with his two new owners. En route, they get sidetracked by a smuggling syndicate, pestered by a pint-sized pickpocket and bullied by a raging bull. Contains tobacco depictions.