Herbie Rides Again
Herbie is back in gear and ready for more adventure. This time Herbie's leading lady is Helen Hayes, out to save her beloved Victorian home from the wrecking ball of a greedy real estate tycoon. It's up to Herbie to "come through in the clutch."
Herbie is back in gear, revved up and ready for more madcap comedy adventure. This time Herbie's leading lady is Helen Hayes, superb in the very first screen comedy of her illustrious career. Aided by costars Ken Berry and Stefanie Powers, she's out to save her beloved Victorian firehouse home from the wrecking ball of greedy real estate tycoon Alonzo Hawk (Keenan Wynn), Disney's most lovable villain. It's up to Herbie and his bug battalion to "come through in the clutch." Fasten your seat belts! Contains tobacco depictions.