Santa Paws 2: The Santa Pups
When the Christmas spirit mysteriously begins to disappear, the playful and mischievous Santa Pups – Hope, Jingle, Charity and Noble – must race to save Christmas.
A Disney holiday classic is born. Santa Paws 2: The Santa Pups stars a brand-new litter of the cutest talking pups ever: Hope, Jingle, Charity and Noble. When Mrs. Claus travels to Pineville, the playful Santa Pups stow away on her sled. Taking mischief to a whole new level, they begin granting joyful wishes to Pineville's boys and girls, but something goes terribly wrong, and the Christmas spirit begins to disappear. Now the Santa Pups and Mrs. Claus must race to save Christmas around the world.