Hocus Pocus 25th Anniversary Halloween Bash
Come celebrate an all-star party in honor of Hocus Pocus's milestone 25th anniversary. The special, filmed at the iconic Hollywood Forever Cemetery, celebrates the movie's status as a Halloween staple and features musical performances, a Hocus Pocus themed costume contest, and exclusive interviews with the cast and the crew of this beloved movie.