Wings of Life
An intimate look at incredible—and increasingly threatened—creatures that a third of the world's food supply depends upon.
Narrated by Meryl Streep, this intimate and unprecedented look at butterflies, hummingbirds, bees, bats and flowers is a celebration of life, as a third of the world's food supply depends on these incredible—and increasingly threatened—creatures. Directed by acclaimed filmmaker Louie Schwartzberg, Wings of Life utilizes riveting high-speed, closer-than-close filmmaking techniques to showcase in spectacular detail these unsung heroes of our planet.