The Jungle Book: Mowgli's Story
THE JUNGLE BOOK: MOWGLI'S STORY is a hilarious, live-action adventure complete with the beloved characters from Rudyard Kipling's timeless tale. The wise old panther Bagheera, Baloo the Bear, and the nasty tiger Shere Khan are back!