The Scarlet Letter
In a time when adultery is punishable by death, Hester Prynne (Moore) becomes involved in a risky and scandalous affair with her town's handsome minister (Gary Oldman).
Sexy Demi Moore heats up this powerfully sensual story of illicit love! In a time when adultery is punishable by death, Hester Prynne (Moore) becomes involved in a risky and scandalous affair with her town's handsome minister (Gary Oldman). But when their secret passion results in a child, Hester is confronted with the town's overwhelming scorn... and is condemned to forever wear the scarlet letter "A" as a public brand of shame! A highly provocative retelling of the classic tale of forbidden love, The Scarlet Letter combines a sizzling story with exciting stars and delivers must-see entertainment!