Sideways
A wine tasting road trip to salute a bachelor's final days careens woefully sideways as he and his buddy hit the gas en route to mid-life crises.
A struggling writer and his has-been actor best friend get into all kinds of trouble when they embark on a wine tasting tour prior to the best friend's wedding.