Almost Angels
Despite his father's opinions, a working-class Austrian boy joins the Vienna Boys' Choir and proves to be unusually talented. However, the head chorister, Peter, becomes jealous and will do everything in his power to ruin his rival's public performance.
Set against the majestic backdrop of Vienna, Austria, comes a heartwarming tale of friendship, loyalty and perseverance. Despite his father's objections, 12-year-old Tony joins the famed Vienna Boys' Choir, but the working-class youth struggles to fit in and Peter, an older boy jealous of Tony's talent, will do everything in his power to get him thrown out, including an attempt to ruin Tony's public performance.