12 Dates of Christmas
Setup on a blind date on Christmas Eve, a woman must relive the date over and over again until she sets things right.
On Christmas Eve, Kate goes on a blind date to get over her ex-boyfriend. Her date, the handsome Miles, could be the man of her dreams but she’s blind to his charm. The next day, Kate finds herself stuck in a time warp where she if forced to repeat her blind date until until she learns to open up her world to new things and stop living in the past.