Millions
Two pre-teen siblings find a million pounds in stolen cash and must use it before the adoption of the Euro makes the cash redundant.
Seven-year-old Damian believes he's received a divine gift from above when a suitcase filled with cash literally falls out of the sky. Against the advice of his older brother Anthony, Damian is anxious to share the wealth with those less fortunate. But when the loot turns out to be stolen, his noble intentions are put to the test with heartwarming and hilarious results.