Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again
In “Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again,” Nick Daley is following in his father’s footsteps as night watchman at the American Museum of Natural History, and is familiar with the museum’s ancient tablet that brings everything to life when the sun goes down. But when the maniacal ruler Kahmunrah escapes, it is up to Nick to save the museum once and for all.
“Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again” is an all-new animated adventure based on the popular film franchise. Nick Daley’s summer gig as night watchman at the American Museum of Natural History is a challenging job for any high school student. Luckily, he is following in his father’s footsteps and is familiar with the museum’s ancient tablet that brings everything to life when the sun goes down. Nick is happy to see his old friends, including Teddy, Sacagawea and Rexy. But when the maniacal ruler Kahmunrah escapes with plans to unlock the Egyptian underworld and free its Army of the Dead, it is up to Nick to stop the demented overlord and save the museum once and for all.