Freaky Friday
Dr. Tess Coleman and her daughter Anna have one thing in common: they can't agree on anything. But when a Friday night of mystic mayhem switches things up a bit, they wake up to the biggest freak-out ever—Tess and Anna are trapped inside each other's body. With Tess's wedding planned for Saturday, it's a race against the clock to return things to the way they were.
Dr. Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) and her teenage daughter Anna (Lindsay Lohan) have one thing in common: they don't relate to each other on anything. Not clothes or men or Anna's passion to be in a rock band. Nothing. Then one Friday night, a little mystic mayhem changes their lives and they wake up to the biggest freak-out ever—Tess and Anna are trapped inside each other's body. With Tess's wedding on Saturday, the two must find a way to switch back...and fast. Literally forced to walk in each other's shoes, will they gain respect and understanding for the other's point of view?