Renegade Nell
England, 1705: Framed for murder and on the run with her sisters, Nell Jackson turns her hand to highway robbery to survive. Aided by her superpowered sidekick, a plucky little sprite called Billy Blind, Nell realizes that fate has put her on the wrong side of the law for a reason. A reason much bigger than she could have ever imagined: to defeat a magical plot against the Queen of England.
England, 1705: Nell Jackson returns from war to her family in Tottenham. Aided by plucky sprite Billy Blind, who gives her fighting superpowers, Nell takes on the local landowner’s bullying son Thomas Blancheford but finds herself framed for murder. Forced on the run with her sisters Roxy and George, Nell becomes a highwaywoman. But as word of Nell’s extraordinary power spreads, she attracts the attention of the sinister Earl of Poynton who is hatching a magical plot against the Queen of England. Set on a collision course with Poynton, Nell, and Billy realize that her quest for justice stretches further than she ever imagined and that in order to clear her name, Nell first has to defeat Poynton and save the country.