Estée In Parijs
Estée wants to experience "la joie de vivre." She will live in Paris for a month to feel and taste this romantic city. Cycling through the city, Estée shows you all the famous hotspots and hidden secrets. Paris has no secrets for her and she shares those secrets with love. Whether it is the best address for macarons or the best recipe for coq au vin.
Chocolate cannot be missing in a trip to Paris, so Estée visits Chocolatier Patrice Chapon.
Chef Estée pays a visit to the ‘Quartiers Asiatiques’ in Paris to look for the best fusion dishes.
When you think of France, you think of cheese. And that is exactly what Chef Estée loves.
Estée tastes several well-known delicacies such as andouillete, fromage de tête and boudin noir.
In Paris, fashion, design and food come together. This can be seen in Benjamin's special pastries.
If you say Champagne, you say France. And champagne isn't just for special occasions.
Estée joins well-known Parisian baker Benoit Castel to make his famous bread: pain du coin.