Bak met Miljuschka
In her brand-new show, Miljuschka takes you on a journey, this time through the world of baking. She makes the most delicious dishes and, of course, her famous cheesecake cannot be left out. In each episode, she shows how easily several creations can be made from one type of dough. You don’t have to be a master pastry chef to bake, and Miljuschka demonstrates this in her own raw and humorous way.
Miljuschka makes two recipes: a chocolate-filled cake and a speculoos butter cake.
Miljuschka makes two recipes: a heart-shaped coconut cake and coconut macaroons deluxe.
Miljuschka turns croissant dough into a cheaters babka and a croissant tree with camembert.
Today, Miljuschka makes a chocolate ganache cake and tarts with chocolate ganache.
Today, Miljuschka makes Dutch 'mergpijpjes' and chocolate cakes with raspberries.
Miljuschka makes two delicious pastries: chocolate flan cake and disco cake pops.