Snel met Miljuschka Christmas
In 'Snel met Miljuschka - Christmas', Miljuschka helps you create the most delicious dishes in a short amount of time, especially for the holidays. After all, it’s exactly the time of year that you want to put something special on the table, but not spend the whole evening in the kitchen. That is why Miljuschka gives you inspiration and tips for the most beautiful and delicious, but secretly very easy, dishes.
In 'Snel met Miljuschka - Christmas', Miljuschka helps you create the most delicious dishes in a short amount of time, especially for the holidays. After all, it’s exactly the time of year that you want to put something special on the table, but not spend the whole evening in the kitchen. That is why Miljuschka gives you inspiration and tips for the most beautiful and delicious, but secretly very easy, dishes. So that even during the holidays, you will have enough time to enjoy your meals with family and friends.
Today, Miljuschka shows what she's got with a Christmas trifle and a vegetarian main dish.
Miljuschka puts a delicious wreath salad on the table today, plus a main course of crown of lamb.
Today, Miljuschka makes an upside-down nut roast and cardamom cream caramel pots.
Miljuschka makes a filo pastry with wild mushrooms, and a ginger and candied orange cheesecake log.
Miljuschka makes pasta with lemon and caramelised Brussels sprouts, and a Chai-spiced crêpe cake.
Today, Miljuschka makes a delicious appetizer of red cabbage terrine, plus a roast chicken for main.
For Christmas, Miljuschka makes a special pumpkin soup to start, and a beetroot gravadlax for main.
For fish lovers, Miljuschka makes sea bass en papillote, and for dessert, she serves up a snowball.
Miljuschka comes up with an easy version of Christmas turkey, plus an Eton mess for dessert.