Fábrica de Casamentos
Ana Furtado guides us through a different love story in each episode. With a team of experts, the show takes on this ambitious mission, racing against the clock to transform wishes, expectations, and requests into an unforgettable celebration, in only 7 days! Throughout the episode, we follow the experts' work and the couple's anticipation for the final result.
In "Fabrica de Casamentos", Ana Furtado guides the audience through a new and exciting love story in each episode. Alongside a team of experts—Lucas Anderi, responsible for wedding dresses, Beca Milano, who creates spectacular cakes, and Mari Dedivitis, a party planner—she takes on the challenge of transforming dreams, desires, and expectations into an unforgettable celebration.