The Voice Brasil
Péricles, Mumuzinho, Duda Beat, and Matheus & Kauan have the mission of crowning the newest Voice of Brazil in this season of The Voice Brazil, which features not only the classic Blind Auditions, Battles, and Knockout Rounds, but also exclusive content, incredible musical guests, and unprecedented interaction between coaches and contestants like never seen before.