Dead End
A year after a painful breakup with the woman he loves, Gabriela, Henrique still can’t shake his sadness, and to end his suffering, he signs a no-return contract with a hitman agency to end his life. Henrique’s emotional state, however, goes from heartbreak to love and then to fear after he rekindles his relationship with Gabriela and reneges on the ironclad contract.
Henrique can't get over his breakup with Gabriela. Even after a year, he's still so devastated that he can't find joy in anything or anyone. To end his suffering, he decides to take his own life. However, lacking the courage to do it himself, he hires a hitman agency that operates with one strict rule: once the contract is signed and payment is made, it's a dead end due to their peculiar security system that ensures the anonymity of the contracted killer. But after signing, Henrique and Gabriela coincidentally cross paths, and she decides to rekindle their relationship. Desperate to discover who will be his executioner, Henrique gets caught up in a series of tense and ludicrous situations as he tries to save himself and be with the woman he loves.