Bios: Os Paralamas do Sucesso
The backstory and legacy of Brazilian rock band Os Paralamas do Sucesso is examined in this fascinating music documentary. With previously unseen footage, access to present-day rehearsals, and a visit to where it all began, TV presenter Roberta Martinelli shines a light on the lives of Herbert Vianna, Bi Ribeiro and João Barone like never before.
TV presenter Roberta Martinelli dives into the backstory and music of Brazilian rock band Os Paralamas do Sucesso. The documentary chronicles pivotal moments in the band’s history and contains previously unseen footage, exclusive access to present-day rehearsals, face-to-face interviews with members Herbert Vianna, Bi Ribeiro and João Barone, and a visit to Bi’s birth home, where Los Paralamas was formed. Also included are untold stories as shared by musicians and journalists, including Gilberto Gil, Fito Páez, Carlinhos Brown, Zé Fortes, Dado Villa Lobos, Dinho Ouro Preto, Roberto Frejat, and others.