El Arca
This is a funny recreation of the misadventures suffered by the passengers of the huge packet boat Noah built at God's request. This fun film for all audiences was directed by Juan Pablo Buscarini, who also directed the successful "The Hairy Tooth Fairy". This movie invites us to go on a journey that will lead us to reflection through action and humor.