Music Is on the Menu: Gloria Groove
Gloria Groove is a music icon, but as a proud native of Vila Formosa, she has never forgotten her roots. She invites Chef Thales Alves to celebrate her history and career by preparing a special dinner with some of the most important people in her life: her friend Sabrina Sister, her aunt Soraya, and her mother Gina.
Gloria Groove holds vivid memories of nights spent with her family singing karaoke in her heart. Gloria will cook with Chef Thales Alves in a celebration of her story and career. The menu for the day includes a classic São Paulo dish, the "virado à paulista" with an exclusive twist. We will have a night full of conversation, memories and good food, with Gloria and her mom Gina, her aunt Soraya and her friend Sabrina Sister. They will all be treated to a musical show paired with a unique dessert created by Thales.