The King of TV
1988. Diagnosed with a serious ailment that could bring an end to his career in front of the cameras, Brazilian TV presenter Silvio Santos looks back on his journey to becoming one of the biggest presenters in all of Brazil.
1988. Silvio Santos, one of the biggest presenters on Brazilian television, is diagnosed with a serious problem with his vocal cords, which will leave him voiceless. The fear of being forced to leave the stage brings back memories of his trajectory: from his childhood as a street hawker to his struggle to obtain the SBT TV channel concession during the military dictatorship.