Ostfrieslandkrimis - Ostfriesensühne
Detective Ann Kathrin Klaasen is haunted by her father's unsolved murder despite 15 years passing since his death. Her colleague Frank Weller urges her to see a doctor. At the clinic, she makes a startling discovery: in an elderly woman's wallet, she finds a photo of her father with a mysterious woman she's never seen before.