Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenfluch
In a bright yellow canola field, a woman’s lifeless body is discovered, carefully draped among the blossoms. Her husband immediately accuses his former student, Linus Wagner, of the crime, but Linus shifts the blame back toward him. The case takes a chilling turn when a mysterious package arrives, containing the victim’s clothes. Soon, other women go missing, and their partners receive the same eerie packages. As investigators dig deeper, they uncover a web of secrets, lies, and vengeance that grows darker with every revelation.