Ein starkes Team - Abgestürzt
During an apartment viewing, Carsten Niemeyer falls from a balcony and dies instantly. None of the other potential buyers witnessed the event. Detectives Otto and Linett, part of the renowned "Strong Team," delve into the case and find that Niemeyer had secured the apartment by bribing the real estate agent. The team suspects revenge as the motive behind his death.