Ein starkes Team - Schulzeit
Linett’s class reunion takes a dark turn when Nadia livestreams her own murder while unearthing high school time capsules in the city park. Intriguingly, one capsule is unaccounted for, belonging to Ulrike, who has been in a coma since graduation. As the investigation unfolds, Linett’s former classmates become prime suspects in this mysterious crime.