Ein starkes Team - Die letzte Reise
At Westhafen, the body of a security guard is pulled from the water, leaving no clues about the perpetrator. With no witnesses, a dedicated crime team steps in. Despite initially suspecting freight forwarder Kunze, he's soon ruled out as surveillance footage shifts the focus to three unidentified figures present at the crime scene.