Der gute Bulle - Friss oder stirb
In the early morning light of Berlin's Neukölln, Axel Gondorf and Hassan Moussa enter a housing block to confront a drugged street dealer. Unfazed by the intimidating duo, the dealer taunts them. Suddenly, Moussa pulls out a gun and shoots him. No one hears the shot.