Iris - Die Wahrheit
After the murder of her partner, Christian, Inspector Iris Broman leaves Stockholm to solve cold cases in the tranquil Swedish coastal town of Ystad.
Teacher Hillevi travels to Jutland with her new, dubious friend after investigations.