Die Brücke - Transit in den Tod
A body is found on the Øresund Bridge, but the shock comes when it’s revealed to be two halves from different victims: a Swedish politician and a Danish prostitute. A joint Danish-Swedish detective team takes the case. Martin, a relaxed family man, teams up with Saga, a methodical investigator who values facts over feelings. As cultural clashes and personal contrasts arise, they work together to uncover the truth behind the grisly murder.
Saga faces stress from her case while investigating the killing of a refugee official.
Homeless girls uncover the killer and race to warn Henrik before it is too late.