Wilsberg - Folge mir
A dead journalist draws Georg Wilsberg into the world of influencers. As if solving a murder case weren't challenging enough, Wilsberg's friends urgently need his help. Merle, the goddaughter of Chief Inspector Anna Springer, is searching for a new place to live in Münster for her studies.