Wilsberg - Ein Detektiv und Gentleman
Private investigator Georg Wilsberg is faced with the murder of a taxi driver. It soon becomes clear that this mysterious case reaches far into Münster's past. Around the same time, British historian John Cross arrives at Wilsberg's bookstore. Once stationed in the city as a soldier years ago, Cross has now returned.