Wilsberg - Über dem Gesetz
Private detective Wilsberg goes undercover as a guest lecturer to investigate a stalking case at a university. When a student is found dead, the homicide division gets involved. Star lawyer Professor Henning Breeker suspects his colleague, Dr. Kerstin Schunck, of stalking him.