Das Geheimnis der Hebamme
Based on Sabine Ebert's million-selling novel “Das Geheimnis der Hebamme” (The Midwife's Secret), this drama tells the story of settlers in the 12th century and the discovery of silver in the Ore Mountains, opening up a previously unnoticed chapter in German history.
1167: Knight Christian moves to Meissen with settlers. Marthe impresses with her healing powers.