Bibi & Tina: Voll Verhext
The atmosphere is gloomy at Falkenstein castle. Amid busy preparations for a festive costume ball, there is a burglary. And the miscreants have not only made off with valuable paintings, but – far worse – Count Falko’s entire collection of monocles is gone. As if that weren’t bad enough, the mood at neighboring Martins Farm holiday farm is equally glum – not a single guest has booked in yet.