Bibi & Tina: Mädchen gegen Jungs
It’s summertime and Bibi and Tina are looking forward to camping out in the tents at Falkenstein. A bunch of students from an international partner school will be joining in on the fun. The highlight will be a geocaching challenge – a 21st century treasure hunt – and this time, it’s boys vs. girls. But ambitious young Urs will use every dirty trick in the book to win.