Schwartz & Schwartz - Wo der Tod wohnt
The neighborhood is shocked by Clea. P Gerbel’s murder. A mentally troubled man from the community, dubbed the “Beast of Malchow,” is arrested by the police, who are certain he is the culprit. The man’s daughter hires the Schwartz brothers to prove his innocence. The Schwartz duo faces a tough opponent in their investigation.