Großstadtrevier
With his vision of portraying police work as realistic and human, Jürgen Roland created Großstadtrevier, one of Germany’s most popular police series. In the early seasons Arthur Brauss leads the cases, and from season six Jan Fedder takes over at Hamburg’s 14th precinct. Now change is coming again. Paul Dänning has left, and Inspector Lukas Petersen joins, but his start is rocky. Hannes Krabbe uncovers an old story, as the newcomer is remembered as the so-called Dike Sheep Killer of Hohenhorst.