Candice Renoir
Candice is punished for breaking the law by hiding Antoine's amnesia. She can't investigate anymore, and she's asked to end her relationship with her boss if she doesn't want to be transferred to the other side of France.
Candice is punished for breaking the law by hiding Antoine's amnesia. She can't investigate anymore, and she's asked to end her relationship with her boss if she doesn't want to be transferred to the other side of France. She's sidelined in a small ground-floor office, doing only administrative tasks, and she's replaced as the head of her investigation team by an elite detective, Pénélope Vallier. But Captain Renoir has a few tricks under her sleeve to climb back up and kick her rival out of her office. She sets up a safe distance with Antoine, as well as a set of rules, so she doesn't give in. Meanwhile, the Sète investigation team is at the heart of a storm, literally and figuratively...
Claire Longval is found dead. What's the real story, and why did it end so badly?
Candice and Antoine are waiting for their respective partners to make up their minds.
Candice finds out Antoine has been investigating the disappearance of a childhood friend.
A man who became a paraplegic seven years ago, after a car crash, is found dead in his bed.
The entire unit is called in for a day of training on “procedural portfolio management.”
The brigade works day and night, trying to get to the bottom of the inspector's disappearance.